niedziela, 11 grudnia 2011

nagłówek.

Cześć! Jak wam minął weekend ? Mi w miarę dobrze. Dziś byłam w manufakturze, tak patrzyłam na różne pierdółki i ciuszki! ;) W sklepach już od jakiegoś czasu są świąteczne ozdoby! Niestety w momencie chodzenia po sklepach mój portfel był pusty! Ale mam nadzieję że w następnym tygodniu wpadnę do centrum handlowego i zrobię wreszcie jakieś zakupy ! Ale wracając do tematu ...
Jak zapewne zauważyliście jest nowy nagłówek. Był on robiony na szybko i jest niedopracowany! wiem.
Chciałam zrobić go na czas kiedy będę miała inny, lepszy od pewnej dziewczyny która zajmuje się tymi rzeczami.

A na deser troszkę Japonii ! ;) Te dziewczyny są piękne <3 ^^













Dobranoc!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.