środa, 25 stycznia 2012

bad day ;(

hello. Dzisiejszego dnia nie zaliczam do udanych. Po pierwsze prawie zaspałam do szkoły i oczywiście obowiązkowo się spóźniłam. W szkole lekcje bardzo mi się dłużyły ... Na koniec doszła do tego sprzeczka z koleżankami. Po szkole od razu musiałam się uczyć historii! Gr. Ale tak przeciągałam, że do tej pory nie wzięłam się za lekcje. W sumie to żałuję bo wszystko zostawiłam sobie na później i będę siedzieć do wieczora... Gorszą dla mnie wiadomością jest to że za chwilę będę musiała w końcu przygotować się porządnie  do szkoły:( Życzcie mi powodzenia, żebym dała radę, bo mam takiego lenia że hej! ^^
I love homework -.-










Ps. Pociesza mnie tylko to że jutro idziemy do planetarium!:) Mamy tylko polski i muzykę.
Zbiórka jest na 7:30. Ciekawe jak ja wstanę...^^

Teraz idę uczyć się historii. Pa;) xoxo<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.