niedziela, 1 stycznia 2012

Już 2012!

O tak!:) Już mamy 2o12 rok. Fajerwerki wczoraj jak ludzie zaczęli puszczać to do dzisiaj słyszę strzały różnokolorowych petard... Tak jak już wcześniej mówiłam sylwestra spędziłam z moją przyjaciółką Alexandrą
Było bardzo fajnie;) Plotkowałyśmy, robiłyśmy sesję zdjęciową, piłyśmy szampana, oglądałyśmy "Oczy Julii", robiłyśmy sobie zdjęcia z zimnymi ogniami, robiłyśmy swoje metamorfozy, i ogólnie bardzo dużo było wygłupów:) Miałyśmy nawet okazję patrzeć na puszczanie fajerwerków z bardzo bliska, bo koło mnie jest restauracja która co roku puszcza petardy (kręciołki itp.)
+ Brzydka fotka z wczoraj.
Postaram się jeszcze wpaść.
Bay!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.