sobota, 28 stycznia 2012

normal days.

Przepraszam, że nie piszę, ale praktycznie nie mam czasu. I będę miała go mało. Nawet zastanawiałam się czy na ferie nie zawiesić bloga, ale na przemyśleniach pozostało:) Muszę zacząć nadrabiać.

Czwartek był bardzo męczący! Nauki miałam całą masę. Ale opłaciło się bo dostałam z polskiego 6 a z angielskiego 5. Z testu z historii też jakaś dobra ocena się szykuje ^^.
Dzisiaj w końcu wyspałam się za wszystkie czasy! mm<3 Potem poszłam na pizze i na deser ^^. W domu położyłam się i zaczęłam oglądać "Pamiętniki z Wakacji". Nie lubię tych niepełnych odcinków!

monte<3
Teraz pewnie zrobię sobie jakiś seansik:) Może jakaś komedia? Macie jakieś pomysły na dobry film?
Jutro prawdopodobnie spotkanie z Weroniką i do centrum
Bye!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.