sobota, 25 lutego 2012

Dzień jak codzień.

Ten dzień może nie jest taki zwyczajny bo nie byłam w szkole, nie robiłam lekcji itp. więc może trochę zmienię tytuł na "weekend jak weekend" ^^Wczoraj przyjechałam do Kamili do centrum. Byłam na pizzy i przy okazji wpadłyśmy też do Galerii i chapnęłam jakąś zwyczajną arafatkę z przeceny. Ogólnie jak wszyscy piszą w sklepach wiosenne kolekcje. Oj te kolorki! Wszędzie widzę te rażące kolory na ubraniach a nawet na dodatkach! Pomarańcz, Chabrowy, Róż♥ Szkoda tylko że większość tych fajnych rzeczy jest na dziale damskim ;c Niektóre oczywiście rzeczy ( S ) są na mnie dobre... ale spodnie już nie -.-


po kliknięciu zacznie migać ;/ -.-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.