niedziela, 5 lutego 2012

Japan.

Hej ludki! Jak Wam minęła niedziela. U mnie jak zawsze w ten dzień tygodnia nudy na pudy. Ominęła mnie matematyka. Uf! Jutro z rana się jej pouczę, apotem może gdzieś wyjdę?
Teraz siędze na facebook'u i umawiam się z Karoliną na wypad do kina na "Mój tydzień z Marilyn". Ogólnie w kinach teraz jest dużo nowych bajek typu "Alvin i wiewiórki3", "Muppety", "Piękna i Bestia 3D" - ( Oj na to to bym poszła, bo wzruszjące<3 ) etc. ale jakoś nie mam już nastroju na bajki.
Na deserek mam dla was ( jeżeli dobrze zrozumiałam po angielsku ) bodajże ogrody botaniczne w Japonii.
Nie ma porównania do tych w Polsce! Oh, te kolorki<3
Adios! xoxo<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.