wtorek, 14 lutego 2012

normal day.

Dzisiaj w szkole mieliśmy tylko3 lekcje bo w połowie nich poszliśmy do teatru. Spektakl powiem że był beznadziejny. Nawet nie wiedziałam o co chodzi. Gadałam tylko z przyjaciółkami i chłopakami. 20z wydaliśmy na to żeby się urwać z 3 lekcji. Bez sensu. Dzień jakoś bardzo fajnie nie minął. Że tak powiem było normalnie. Pod wieczór jednak była jakaś tam przyjemność. Zamówiliśmy pizze. Ale to było jakieś 3 godziny temu więc zaraz lecę do lodówki wziąć jakieś przekąski ^^.
Na jutro wypadało by się w końcu wyspać! Chciała bym chociaż raz pójść spać wcześnie, ale chyba nici.

Ajajajajaj! Ja już chcę wakacje i latooo! ; (


A jak Wam minęły Walentynki?

1 komentarz:

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.