niedziela, 19 lutego 2012

outfit

Dzisiejszy dzień jest bardzo nudny. Deszcz pada i pada. Przez to jest taka senna atmosfera. A ja jeszcze mam tyle nauki ! Matematyka, Polski, Przyroda. Kiedy ja się wyrobię? Najchętniej to bym uwaliła się na łóżko i przespała cały dzień ^^ Ale cóż. Chyba prędzej niż przed 23 nie odstąpię od lekcji. Podejrzewam że dawno bym je skończyła, gdyby nie ta pogoda i otwarty laptop:D




arafatka: stoisko w porcie, 10zł.
marynarka: SMYK ^^, 50 zł.
spodnie: niedawny nabytek z zary, 50zł


Bye!

1 komentarz:

  1. Rzygać się chce jak patrzę na cb !!
    A tak w ogóle daj se spokój z blogiem wszystko ściągasz z Only Fruit i tak wychodzi ci beznadziejnie !!

    OdpowiedzUsuń

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.