poniedziałek, 13 lutego 2012

pierwszy dzień po feriach.

Pierwszy dzień po feriach był luźny i przyjemny. Pomińmy tylko fakt że trzeba było wstać przed siódmą. Nie zmienia to faktu że wolała bym nadal ferie. Kiedy byłam mała przerwy zimowe nawet znosiłam, ale środek wakacji to był koszmar ^^ Narzekałam że mi się nudzi i że chcę iść do szkoły. hahaha! ( 2 klasa) W każdym bądź razie lekcje minęły nie najgorzej. Po szkole byłam na zajęciach teatralnych. W sumie to nie chodzę na nie z jakąś wielką ochotą no ale jak się ma 5 z polskiego to trzeba. ^^ Po powrocie ze szkoły zjadłam obiad zabrałam się za lekcje i wzięłam gorącą kąpiel ♥ żeby odreagować po pierwszym dniu szkoły i zabrać siłę na czekający na mnie ciężki tydzień. Pierwszy dzień a mi już nic się nie chce. Oj nie dobrze, Jula!
+ Usta!


                                                      Które podobają się wam najbardziej ?!

                                                                  ja kocham krabika<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.