piątek, 9 marca 2012

It's Friday!

Oo tak! Dzisiaj piątek. Zdecydowanie mój ulubiony dzień. Zaraz po szkole zjadłam obiad i pobawiłam się trochę w plastyka. Zrobiłam parę rzeczy, ale nie będę publikować ich na blogu bo były one po prostu brzydkie, dla umilenia czasu:) Potem chapnęłam laptopa i siedzę już z trzy godziny. No tak! Miałam zrobić porządek w biurku, pomalować paznokcie, obejrzeć film... z moich planów nici! Komputer tak mnie pochłonął, że nic nie zrobiłam. Nie lubię go ! ^^

a teraz pozwólcie, że zacznę się objadać bułeczkami z dżemem<3



Potem dodam zdjęcia z poniedziałkowego wypadu z dziewczynami

wcześniej nie miałam aparatu:(


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.