poniedziałek, 16 lipca 2012

aktywnie spędzony czas!

 Dzisiaj w zupełności mogę powiedzieć, że dzień spędziłam aktywnie.
Od rana latam z aparatem robiąc zdjęci wszystkiemu i niczemu. Po obiedzie było dosyć ciepło więc wybrałam się na basen. Woda oczywiście lodowata, ale jakoś dało się wytrzymać. Pod wieczór poczułam brak czekolady w moim organizmie ^^ Szybko pojechałam po czekoladę z Daim'em, yummy!
Ale do miasta mamy jakieś 3 kilometry więc te 6 kilometrów na rowerze i basen czuję do teraz w kościach:)
           

                                   Jeszcze nigdy nie widziałam u konia błękitnych oczu, są piękne!



                                                                
                                                                   I moje ulubione;



2 komentarze:

  1. Zdjęcia robilaś telefonem????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że nie!
      Aparatem. Raczej nie mam aż takiego dobrego aparatu w telefonie ;p

      Usuń

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.