środa, 1 sierpnia 2012

trochę słońca!

Od jakiegoś czasu w mojej miejscowości jest dosyć zimno i deszczowo, dlatego dzisiaj korzystam ze zmiany pogody na lepszą. Od rana spotkałam się z Martą, przegadałyśmy chyba z 1,5h na ławce.
Obecnie buszuję po internecie i zastanawiam się jaki post dodać..
Jeszcze dzisiaj pod wieczór planuję wyjść na basen, który jest parę kroków ode mnie, ale to dopiero koło 19, bo czekam na Martę aż zrobi jakieś notatki z chemii, które ma rozplanowane na wakacje..

Teraz zostawiam Was ze zdjęciem z wczorajszego siedmio  kilometrowego spaceru! :)




Oo waśnie dowiedziałam się, że jedziemy gdzieś na rowerach ;P Szczerzę mówiąc nogi to mi już kompletnie odpadają..

5 komentarzy:

  1. Super zdjęcia i ten pies jest cudny jak się wabi ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:> Ten co siedzi na ławce-Molly, a ten na drugim zdjęciu i na ziemi Freja. ;)

      Usuń
  2. Fajowy ten piesek ;D
    zapraszam do mnie http://przyjaciolki123aww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze psiaki♥

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne pieski:)
    zapraszam tu szszyszunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.