poniedziałek, 22 października 2012

normal day.

Dzisiaj w szkole było jako tako znośnie, prócz beznadziejnej kartkówki z plastyki, która poszła mi fatalnie..
Zwykły, normalny dzień, który niczym nie różni się od innych, więc za bardzo nie mam co do Was napisać.
Wstaje rano, idę do szkoły, wracam, rzucam plecak, włączam laptopa, odrabiam lekcje, idę spać-właśnie tak wyglądają dni "robocze", jednak mam nadzieję, że tego weekendu nie zmarnuję na siedzenie w domu.
Mam coś w planach, ale o tym napiszę, jak wypali:)

Jutro mam test z biologii więc zaraz biorę się za naukę. Prócz tego jeszcze parę spraw, które muszę zrobić jeszcze dzisiaj, bo w kolejnych dniach pewnie nie będę miała czasu.

                                                                 plus jakieś wygrzebane;


Od jakiegoś czasu mam w planach zmianę wyglądu bloga, ale jakoś mi to nie wychodzi : < Pewnie zabiorę się za to w dni wolne, bo jak na razie doba na wszystko mi nie wystarcza ^^

3 komentarze:

  1. właśnie fajne zdjęcie:D
    niestety nie mogę obserwować bo nie mam konta hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w sumie też dni wyglądają praktycznie tak samo ;<

    OdpowiedzUsuń

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.