poniedziałek, 19 grudnia 2011

munufaktura:)


Yo!
Dzisiaj dzień przyjemnie spędzony! Poszliśmy z klasą do kina Cinema City na ` Małych agentów 4D` a.. raczej 3D ! Podobno albo im zabrakło albo nie ma tych "karteczek" z zapachami. Żałosne... Piszą ` Mali agenci 4D ` a okazuje się że jest to oszukaństwo... Nie ważne! Potem wybraliśmy się do miejsca gdzie są restauracje:) Ja z Olą wybrałyśmy się do KFC obowiązkowo;) Ale się obżarłyśmy ! Gdzie ja to wszystko mieszczę ?




Film mi się baaaaaardzo podobał!:) Jessica Alba świetnie grała! Pasuje do tej roli ...
Film jak najbardziej polecam!
* Mam tyle nauki że nie wiem czy jeszcze zajrzę! :( [matematyka, wypracowanie z polskiego, test z przyrody, opowiadanie lektury, religia... MASAKRA.]
Ciao.. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.