niedziela, 18 grudnia 2011

niedzielne zakupy.

God moron!:) Jak wam miął weekend? Mi w miarę Ok!
Wczoraj jak pisałam od rana byłam na korkach z matmy... Potem miałam zamiar jechać na jakiś "babski wypad" z mamą (zakupy) ale zdecydowałyśmy, że nie będziemy się pchać samochodem w zajęte miejsca parkingowe. Centrach Handlowych ludzi jest jak mrówek, jadą do sklepów na 5 godziny i kupują ile sie da jak by jutro mieli zamknąć wszystkie sklepy!
Cóż... zakupy przełożyłyśmy na dzisiaj. Mam zamiar kupić prezenty dla rodziny i koleżanki, którą wylosowałam w losowaniu mikołajkowym w szkole... Ale też mam nadzieję że coś znajdę dla siebie ^^
Więc zaraz biorę się za opis z polskiego i religie, a potem pojadę do mamy do sklepu! Zostawię torbę i lecę szukać prezentów!
Postaram się jeszcze napisać ! Mam wam coś do pokazania:)
Adios;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.