piątek, 23 grudnia 2011

Szoping:)

 Dzisiaj i wczoraj robiłam świąteczne zakupy. Dla siebie oczywiście prawie nic nie znalazłam! Jak zawsze:(
Ale kiedy pójdę bez portfela, z koleżanką - Zawsze wszystko mi się podoba! NiE LuBię TeGoo:(
Na zakupach kupiłam mało rzeczy. Prezent dla cioci-balsam do Ciała, mama ma ode mnie puder;)
Sobie oczywiście też coś kupiłam:) Lub jest to prezent na Gwiazdkę od cioci. Jeszcze nie wiem!
Są to szare mukluki<3 I  bejsbolówka <3 Bardzo mi się podobają;) Są to dwie rzeczy, które myślę że w tym roku są wyjątkowo modne!:)

<3

nie moja:) <3


Teraz lecę pomalować paznokcie! Postaram się jeszcze wpaść! xoxo:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.