niedziela, 25 grudnia 2011

Wigilia:)

Wczoraj była moja upragniona wigilia! Szczerze mówiąc była ona najgorszą, którą znam:( Niestety. Ale wigilia to wigilia, i właśnie na nią pojechałam do mojej babci na wieś ;/ To też powód że jestem zawiedzona. Wszystkie święta spędzałam w domu z moją najbliższą rodziną! A ty jedziemy do jakiegoś wujka Andrzeja, cioci Waci itp :( Porażka. Siedziałam tam i się nudziłam. A jeszcze potem czekała mnie długa i męcząca droga do domu... Kiedy w końcu dotarliśmy na miejsce czekały na nas prezenty!:)

                                                            Moje prezenty:)

zielony zegarek od mamy .

szare rajstopy z kożuszkiem xD

perfumy essential. z ZARY. ślicznie pachną:)

prezent od przyjaciółki. Korniszonek!!

Lizak:D Podajże EMPIK...

a w nim 10 lizaków ^^ arbuzowy=<3
Moje prezenty to m.in... Perfumy, zegarek, rajstopy, lizak, korniszonek, gumki ozdobne do włosów, bluza bejsbolówka którą wcześniej pokazywałam, a poza tym od babci 100zł, od wujka 50zł itp. A od dziadka telefon ^^ Bo teraz mam starego grata! Swój telefon zgubiłam:(
A wy jakie dostaliście prezenty?;) Udała wam się wigilia?
Postaram się jeszcze wpaść ! Bay Bay!

1 komentarz:

  1. U mnie wigilia udana. Prezent wymarzony jest! :) Duuuużoooo prezentów, ale atmosfery jak nie czuc to nie czuć.

    OdpowiedzUsuń

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.