czwartek, 29 grudnia 2011

Yeah!

Delikatny zestaw na jakąś kameralną impreze sylwestrową xd
Nareszcie! Nareszcie już wiadomo, że 95 przychodzi do mnie Alexandra♥
Dzisiaj już moja mama zadzwoniła do Oli mamy i jesteśmy umówione na sylvka!
Oczywiste jest że nie pójdziemy spać o 00.00
więc będziemy pewnie oglądać jakieś

filmy, cykać fotki, malować paznokcie i różne takie pierdoły;)
Ola pewnie weźmie jakieś kosmetyki i lakiery.
W skrócie powiedziawszy będzie "biba" ! ^^
W sumie to nie wiem nawet w co się ubrać ...
Ale dla was mam idealne trzy zestawy;)

Może któryś przypadnie wam do gustu!





































Czy jeszcze tutaj wpadnę to nie wiem...
Ale na pewno się postaram znaleźć chwilę.
A tymczasem.... DO ZOBACZYSKA:)

2 komentarze:

  1. będzie mega biba! już nie mogę się doczekać mój ty spadający liściu:D huehue<3 kocham!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No mega! xD
    Kocham bardziej! ;PP <3 !

    OdpowiedzUsuń

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.