środa, 28 grudnia 2011

Załamka!

Jestem po prostu załamana:( Nie wiem co się dzieje z bloggerem lub z moim komputerem! Chciałam trochę zmienić bloga... Jak widzicie nowy nagłówek, nowe tło, ale zmieniam coś w tych rzeczach "zaawansowanych" zupełnie wszystko mi się zmienia! Teraz mam jakiś czerwony gruby tytuł posta ! Gr ... Mam tego dosyć ;/ Żeby nie można normalnie było zmienić sobie bloga! Tylko jakaś sama zmiana ustawień. Tak dla waszej wiadomości! Jak będziecie widzieć jakąś bzydką czcionkę na moim blogu czy jakieś zółte tło proste... To wiedzcie że to zmienię jak będę miała czas xD ^^ Dziękuję za uwagę:)
*Nie wiem czy dziś wstawię zdjęcia które robiła mi Ola:( Jest ich ze 100 ... Nie dziwię się że nie chce jej się mi ich wysłać. Ale będę błagała:) Może jutro będą to obowiązkowo wstawię na bloga!
A teraz Dobranoc!
Trzeba się wyspać, a raczej już zacząć wysypiać przed... SYLVKIEM:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.