sobota, 7 stycznia 2012

Saturday ^^

Hey! Jak u was mija sobotni poranek? U mnie w miarę dobrze. Od rana oglądam tv. i szperam po internecie ^^ Ale zaraz muszę się wziąć za robotę! Muszę trochę ogarnąć w pokoju i odrobić lekcje. Grr...
"Nie lubię tego" !! Ale obowiązki trzeba wypełnić żeby potem mieć czas na trochę przyjemności;) Po południu pojadę pewnie z mamą do manufaktury, więc teraz spadam sprzątać żeby się wyrobić ^^ A na deser mam dla was garderoby <3 Chyba każda z nas chciała by taką mieć:)



2 komentarze:

  1. Od razu skojarzyło mi się z Hannah Montana The Movie xDD
    MI poranek mija bardzo ciekawie .. znów komentuje blogi . oglądam tv. i słucham muzyki .
    A to ty z Łodzi jesteś xDD

    OdpowiedzUsuń

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.