piątek, 6 stycznia 2012

Coś mi się chrzani:(

Jak widzicie mój blog wygląda beznadziejnie ;<  Jak chciałam go zmienić to ciągle mi się coś przekręca-zmienia. Gr! Blogger już doprowadza mnie do szału! Może wiecie co dolega mojemu blogowi? ^^
Chętnie przyjmę jakąś podpowiedź;)
Też wam się tak robi? hm.. Raczej mi jednej -.-
A już jak piszę o blogach to macie swoje ulubione?:) Bo ja tak ^^
Na pierwszym miejscu jest oczywiście mój:D Haha!
ale bardzo lubię też bloga Anihttp://ankyls.blogspot.com/
Dużo o fotografii a przede wszystkim o jej życiu:) Jak by pisała 30 postów dziennie to na pewno wszystkie bym czytała^^
Drugi blog który też mi się podoba to jest blog Oli;) http://only-fruit.blogspot.com/
Te blogi są bardzo podobne:D Choć blog Ankyl jest na pewno bardziej doświadczony i popularny bo Ania dość długo prowadzi swojego bloga!
Ja właśnie wyszłam z kąpieli ^^ Teraz lecę suszyć wuoski
Baaaay:)

2 komentarze:

  1. Też lubię bloga ani .
    lecz niktwazny.blogspot.com jest moim ulubionym .
    Idź susz xD!

    OdpowiedzUsuń
  2. No Bardzo fajny jest;)
    Zaraz zajrzę ! ;pp
    Haha ;D

    OdpowiedzUsuń

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.