sobota, 21 stycznia 2012

weekendzik.

Yo!:D Od razu przepraszam Was, że tak długo nie pisałam, ale jakoś nie mogłam się za to zabrać. Tydzień był bardzo męczący. Dużo nauki, sprawdzianów, wypracowań. Szczególnie test z angielskiego zajął mi czas, ale okazał się bardzo łatwy:) I tym sposobem mam 6 z angielskiego na semestr. Dosyć o nauce!
Jak Wam mija weekend? Mi dosyć, dosyć! Mam tak zwanego lenia. Mam nadzieje, że nie dopadnie mnie na cały weekend bo nie mam zamiaru siedzieć w domu:) Dzisiaj prawdopodobnie jadę do cioci do centrum. Może wpadnę do Galerii i pochodzę po sklepach? Jeszcze nie wiem. Jutro może też pojadę do sklepu tylko do manufaktury. Muszę w końcu sobie coś kupić bo moje ubrania jakoś mi się już przejadły:)
+ Paznokcie<3


Teraz biorę się za lekcje, a potem ubieram i lecę do centrum;)
Bye! xoxo

3 komentarze:

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.