piątek, 6 stycznia 2012

zwyczajny dzień...

Na początku chciałam Was przeprosić za to że tak rzadko wpadam. Pewnie domyślacie, że jest teraz mniej czasu na blogowanie, oczywiście przez szkołę. Każdy po tej ponad tygodniowej przerwie wrócił do swojej codzienności. Do prac domowych, do zajęć poza szkolnych,... Ach! Ile bym dała żeby mieć teraz wakacje
hm dzień dzisiaj spędziłam zwyczajnie. Wstałam ok. przed 13♥ po całym tygodniu wstawania o 7 potrzebne mi to było! Jak wstałam to trochę ogarnęłam w pokoju i usiadłam "na chwilę" przy komputerze. Na chwilę że siedzę do teraz ^^ Z przerwami na śniadanie i obiad. Siedząc przed komputerem zrobiłam coś pożytecznego;) W końcu zrobiłam porządki na dysku! Uf, mam to za sobą. Przy okazji ściągnęłam parę inspiracji z I ♥ It.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.