sobota, 4 lutego 2012


Hey. Wczorajszy dzień spędziłam miło z matematyką! Z  samego rana musiałam iść na korepetycje, a po nich od razu usiadłam do lekcji. To samo czeka mnie jutro i pojutrze! Żebym jeszcze w środku ferii musiała się uczyć. Za co?! Dobra zostawmy temat lekcji i nauki.
Dzisiaj wyspałam się za wszystkie czasy! Wstałam po 12. Hmm. Gdybym się nie zerwała z łóżka możliwe że jeszcze bym spała ^^ Haha! Wyjątkowo nie mogłam się zwlec z poduszki. Zjadłam śniadanie i weszłam na internet przeglądając komixxy.pl i dowcipy. Coś mnie naszło. Trochę się pośmiałam więc humor się polepszył. Zaraz lecę wziąć gorącą kąpiel przed wyjściem i wypadało by się już ogarnąć!

                                                                    Wczorajsze ;


























Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.