niedziela, 5 lutego 2012

żadnych planów.

God moron! Jak Wam mija weekend? Mi tak sobie. Dzisiaj zapewne znów będę się uczyć matmy. Jutro na korepetycje. Ale już po nich mam nadzieję że wszystko czego jeszcze nie umiem się nauczę i będę miała wolne ^^. Dobija mnie fakt,  że zaraz biorę się za książki i że z nimi zostaje już do końca dnia! Jutro po korepetycjach jadę do cioci. Pewnie pojadę na działkę potem pójdę do kina. Ferie spędzam jakoś zwyczajnie. Nawet nie mam ochoty spotkać się z koleżanką, ani jechać do kuzynki. Ferie będę spędzać tak jak dotychczas: spanie do 12, oglądanie tv pod kołdrą & komputer ^^. Trzeba się wyleniuchować przed szkołą!
nie miałam czasu na zaokrąglenie ^^.

Lece na śniadanie!
Bye. xoxo<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.