wtorek, 7 lutego 2012

nic cikawego...

Hello! Ja już jestem po  obiedzie. Zaraz idę się szykować i lecę do Garlerii. Może sobie coś upatrzę bo narazie to mój portfel jest pusty ^^. Podobno w niektórych sklepach są duże przeceny. Ja wczoraj upatrzyłam sobie parę rzeczy w ` nanu nana ` I prawdopodobnie będę miała jakąś konkretną obniżkę.

Według mnie ferie lecą jak szalone! Jeszcze niedawno zaczynał się weekend, a już jest wtorek. Jakoś nie odczułam tego wolnego od szkoły. Nie chcę myśleć o tym  że za 5 dni idziemy do szkoły. Oh i zaczną się prace domowe, wypracowania, klasówki, kartkówki i poprawy. Tylko nie to -.-



Ale mam ochotę pujść na wielki zakupy! ;O . Może jak się jakąś kase dostanie to kto wie, kto wie? ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.