piątek, 10 lutego 2012

Rihanna - You Da One (Cover)

Cześć! Moje ferie dobiegają już końca... Tak strasznie nie chcę mi się iść do szkoły, że nie wiem jak to będzie w poniedziałek! Ale miejmy nadzieję że jakoś dam radę.
Jutro rano idę na korepetycje z matematyki a potem wybieram się z mamą do manufaktury na obiad a potem do kina. Taki babski wypad ^^. Teraz mam jeden dylemat na co iść. Zastanawiam się nad "I że Cię nie opuszczę", a " Mój tydzień z Marilyn". Co bardziej proponujecie? Piszcie w komentarzach!
A na deserek mam dla Was bardzo przyjemny dla ucha utwór "You Da Ona" cover.
Miłego słuchania!:)




Teraz lecę zrobić sobie jakąś kolacje, bo zaraz normalnie zjem konia z kopytami ^^
Do jutra ! xoxo<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.