niedziela, 24 czerwca 2012

definitywnie zakończone!

Na początek chciałam Was bardzo przerosić za brak postów przez ostatnie 5 dni. Powodem były oczywiście fochy mojego wspaniałego komputera. Czasami mam ochotę wyrzucić go przez okno!
Na szczęście teraz w miarę działa więc notki powinny pojawiać się regularnie
.Drugim powodem był oczywisty brak czasu przez szkołę. Miałam masę nauki, ale jakoś z tego wyszłam.
Jestem zadowolona ze swojej średniej, bo niby to podstawówka, ale trzeba na prawdę dużo pracy aby posiadać takie oceny.

Dzisiaj niedziela jak niedziela. Większość sklepów pozamykanych i żadnych ciekawych programów w tv..
Postanowiłam więc z mamą, że wybierzemy się do parku. Potem do Mc Donaldsa na frytki i z powrotem do domu. Dzisiejszy wieczór jest wyjątkowo nudnawy! Z braku zajęcia tworzę jakieś ciekawsze posty..
Mam nadzieję, że jeszcze dziś jakiś się ukarze


Jutro pewnie nie pójdę do szkoły, bo po co?
Bez sensu zrobili robiąc zakończenie 30 czerwca -.-


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.