środa, 20 czerwca 2012

już niedługo...

Dzisiejszy dzień w szkole nie był za fajny. Cały dzień mi się okropnie dłużył, począwszy od dwóch porannych matematyk, skończywszy na głupim w-fie.
Ach, już nie mogę się doczekać wakacji^^ Wtedy nie ma się żadnych zmartwień, obowiązków itp.
Gdzie wyjeżdżacie na wakacje?
Ja zapewne na początku wybiorę się do mojej kuzynki na wieś, a potem do Szwecji:)


A właśnie! Miałam pokazać Wam zdjęcia z wycieczki. No ale oczywiście po oddaniu mi aparatu zobaczyłam brak zdjęć ;o Okazało się, że moja ukochana mamusia usunęła fotki myśląc, że są już ściągnięte na komputer! -.- Zabić to mało! Oczywiście nie dosłownie;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.