niedziela, 10 czerwca 2012

VS!

Oglądając tv wymyślałam co mogła bym napisać na blogu, ale nic konkretnego nie wpadło mi do głowy.
Jednak tak rozmyślając tak, wpadłam na pomysł pewnej "zabawy", w którą graliśmy niedawno w szkole.
Otóż gra polega na tym, że piszę pytania np. jeansy vs. leginsy i od razu ja na nie odpowiadam.
Jednak pytania będą ponumerowane, więc i Wy będziecie mieli możliwość wybrania odpowiedzi:)
Wpisując w komentarzu np. 1.Jeansy
2... 3... 3... itd.
Więc zaczynamy!
1.Płaszczyk vs. Skóra
Płaszczyk

2.Laptop vs. Komputer
Laptop
3.Lato vs. Wiosna
Wiosna4.Brat vs, Siostra
Starszy brat ^^

5.Komedie vs. Horrory
Horrory6.Naleśniki vs. Placki ziemniaczane
Placki ziemniaczane
7.Maliny vs. Truskawki

Truskawki
8.Basen vs. Kino

Basen
9.Piłka nożna vs. Koszykówka
Koszykówka

10.Kłosek vs. Dobierany warkocz

Dobierany warkocz
11.Loki vs. Proste włosyLoki
12. Pop corn vs. ChipsyChipsy

13.Czerwony lakier vs. Różowy lakier
Zdecydowanie czerwony!

14.Spódniczka vs. Sukienka

Spódniczka

15.Rihanna vs. Birdy

Rihanna

16. Wanna feel you now vs. Where have you been

Nie umiem wybrać ^^

17. Floryda vs. Paryż

Floryda

Odpowiadajcie w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.