niedziela, 10 czerwca 2012

zwyczajna niedziela!



God moron! :) Jak mija Wam weekend? Mi bardzo dobrze. Wczoraj rano wróciłam z działki, gdzie razem z ciocią oglądałam euro2012. W południe wybrałam się z mamą na obiad do restauracji indyjskiej, a potem do portu Łódź, parku i Galerii Łódzkiej. Potem pokażę Wam moje dwie zdobycze, z których jestem nawet zadowolona. Dzisiaj jest ładna pogoda więc zamierzam wybrać się na wycieczkę rowerową lub do manufaktury. Oj szkoda że ten weekend się już kończy ;<

                                                                  Urodziny Emilii

Także do później!
Dzisiaj chcę się zabrać za jakieś posty:)
Bye..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.