niedziela, 17 czerwca 2012

wycieczka rowerowa

Dziś wybrałam się na wycieczkę rowerową z rodzinkom. Zabawnie było kiedy w środku lasu złapał nas deszcz ^^ haha. Plan był taki żeby pojechać do parku i z powrotem, ale ja zarządziłam, że jedziemy gdzie indziej niż zawsze. Na początku kierowaliśmy się do portu, ale w połowie drogi skręciliśmy i zajechaliśmy na lotnisko. Popatrzyliśmy trochę jak latają szybowce, a potem wjechaliśmy w las. Nawet nie wiedziałam, że tuż przy moim domu w mieście są takie piękne miejsca! Drzewa, świeże  powietrze i płynące strumyki..ach
Bluzka-Allegro ok.40zł
Leginsy-H&M 20zł
Buty-Allegro 50zł

Aktualnie nie mam aparatu, więc musicie zadowolić się starszymi fotkami ;(
No to, do potem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.