wtorek, 2 października 2012

za dużo.

Hej, hej!
Czy wy też macie tak dużo nauki jak ja? Jejku nauczyciele powariowali, wracając o 16 do domu po 8 godzinach lekcyjnych, jem obiad i zabieram się do lekcji siedząc z nimi do 22 wieczorem. Masakra, ale mniejsza.

Przez szkołę nie mam czasu więc mam ograniczoną możliwość pisania, przepraszam, ale nie mam na to wpływu.
Prócz nauki nie dzieję się nic zwyczajnego. Weekend spędziłam wynudzając się w domu przed komputerem.
Jedynie w niedzielę po południu wybyłam z mamą do manufaktury. Kupiłam parę ciuszków, już jesiennych, więc w najbliższym czasie Wam je pokażę. (niestety w tym momencie jest za ciemno na robienie zdjęć)

+sobotnie efekty nudy ;p




hm.. chyba muszę zabrać się za nowy nagłówek.

3 komentarze:

  1. Przeadzasz z makeuppem!!!! ile ty masz wogole lat?! masz żle nałożony podkład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież nie maluję się na co dzień:P Makijaż był tylko do zdjęć. A co do "źle nałożonego podkładu", to światło tak pada. A poza tym pudru miałam dosłownie trochę.

      Usuń

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.