sobota, 6 października 2012

w teatrze

Nie wspomniałam Wam ostatnio, że kilka dni temu byłam z moją klasą w teatrze na spektaklu "Szalone Nożyczki". Wrażenie po tym przedstawieniu? Jak najbardziej pozytywne! (ale o tym napiszę zaraz)
Ogólnie nie przepadam za chodzeniem do teatrów, ale teraz mam odmienne zdanie.

Po ostatniej lekcji w szkole z Kingą od razu "zamierzałyśmy" pojechać do domu, ale oczywiście autobus najpierw nam uciekł, potem wylądowałyśmy na krańcówce, aż okazało się, że moja droga do domu trwała godzinę, a mieszkam blisko. Mniejsza. W drodze do domu czekając miałyśmy trochę czasu na zdjęcia stroju
Oczywiście z 12, jedno było do strawienia.

A więc proszę:


Bluzka-Zara ok.40zł
Spodnie-Allegro 60zł
Trampki-???

Jutro wybieram się do kina z Eweliną  Idziemy na TEDa, był ktoś? 

1 komentarz:

  1. Oglądałam Teda I trochę mi się nudziło, ale sama musisz ocenić

    OdpowiedzUsuń

za każdy pozostawiony komentarz dziękuję♥
jeśli obserwujesz mojego bloga napisz mi to w komentarzu, na pewno się odwdzięczę.